turn on moderation 
15867 answers matching: anymore
new search
Do they teach English in schools anymore?

UNITED STATES / NOV 26, 2015 2:57 PM EST

in response to: i was sat in tradfic for 2 hours this morning. Finaly they had enough and ran me over.
Do they teach English in schools anymore?

UNITED STATES / NOV 26, 2015 2:56 PM EST

in response to: Where the bullies at school the role models?
Words of love soft and tender won't win a girl's heart anymore...

UNITED STATES / NOV 25, 2015 1:21 PM EST

in response to: Words, it's words you need to woo that girl!
Good for you! Personally I don't think u should ever give nudes even if ur dating. Cuz let's face it, even if u do get married u probably not gonna last, so why should that guy have our nudes even when ur not dating anymore? Just don't do it. Good for uπŸ˜‡

UNITED STATES / NOV 24, 2015 1:45 PM EST

in response to: I was talking to this guy for a long time and he seemed nice but then he asked for nudes. So I quit texting him.
Classic white person response. "You kill ours, well WE'RE NOT GONNA BUY YOUR KEBABS ANYMORE!! TAKE THAT!"

UNITED STATES / NOV 13, 2015 8:13 PM EST

in response to: OK, now is the time to cut all ties with Muslims have NO truck with them, NO business dealings, don't acknowledge them, totally ignore them DO NOT eat at Kebab shops, DO NOT use a taxi driven by a Muslim, DO NOT use Muslim owned car washes DO NOT GIVE THEM ONE MORE PENNY OF YOUR HARD EARNED MONEY! STARVE the mother fΕ«ckers out
Well she has some nerve! progressive wont let me post on their FB anymore. I put a picture of a bare ass and it had an X on the ass and read hey flo, kiss me here. For some reason they took offence to that. Put they can still post ads to my FB page

UNITED STATES / NOV 13, 2015 10:27 AM EST

in response to: How many people here have been banned from another site? Are you still banned?
yeah. But how do you leave something when there's technically nothing wrong but you just don't feel like you're meant to be there anymore?

/ NOV 12, 2015 7:54 PM EST

in response to: Should I take the offer to work in a different office an hour away or take the severance package and look for a different, possibly higher paying job?
No, they decided it's not financially viable to keep our office open anymore even though we're busy as ever. It has to do with our parent company not getting enough business from us since they are far away. We were acquired years ago as part of a deal and now that they have the chance to let us go they're gonna take it.

/ NOV 11, 2015 8:07 PM EST

in response to: Well it's true. I don't know how much longer I have left but my office will be closing sometime in the next few months and I'll be losing my job.
Yes! Twice and I stood up for myself. I used to be chubby back in primary school and this girl used to call me names all the time. At first, I didn't give a sh!t because I had a lot of friends so it was cool. After a while it got really annoying and I couldn't take it anymore. I used to go karate classes and this girl asked me if it was real and I told her yeah and she said okay show me some moves after school. So the time came and I wasn't really good at karate or anything.


in response to: Have u ever been bullied?
hang in there buddy. sometimes life is more about waiting. in the rain. while you're bleeding from the inside out. but eventually, you don't gotta wait anymore. everyone says this simply, but it's actually much more complicated and you'll take a lot more pain than you'd ever thought possible, and it hurts, and it will never stop hurting probably. the past is always with you, but eventually it DOES become the past and you don't have to wait anymore. you'll find what you're looking for.

UNITED STATES / NOV 1, 2015 12:21 PM EST

in response to: Why shouldn't I cut myself? Down the road, not across.. I get it. But why not? If I'm depressed and I have nothing to turn to besides meditation and reading... and talking to family.... what else can help? I'm just so sick of everything happening on this planet. I know.. it's all a game. It's just tiresome. I'm sorry for boring you readers out there. But I feel no hope right now. I'm only alive for my family, friends and what little hope I have for creating a positive future.
Kenny may be a good card player but he doesn't sing that great anymore.

UNITED STATES / OCT 31, 2015 12:51 PM EST

in response to: Do you know when to hold 'em, know when to fold 'em, know when to walk away, and know when to run?
Im not gay im female the fuk? How does being a fan of animals make ya gay? Lol do ur research ppl. Im just not even gonna listen to ya guys anymore. I got my help and meh :/ haters gonna hate, so i will still be a furry no matter what. Idk why u guys hate us so much. Meh idgaf anyways so πŸ˜‚πŸ˜€πŸ˜˜πŸ˜ŠπŸ˜πŸ˜Ž

UNITED STATES / OCT 27, 2015 9:41 PM EST

in response to: This is an actual question and plz no hate, i just need an answer. Ok heres my question:How does one show they are a furry secretly, but other furries know? Like a symbol or something? I would like to meet some furries in the real world, but not scream to the whole world that im a furry. Like i want a way to show i am a furry secretly that only other furries will know. Hope someone can answer :)
Just tell him to back off, dont get too violent or ur girl wont like ya anymore )

UNITED STATES / OCT 27, 2015 7:19 PM EST

in response to: This guy is trying to hookup with my girlfriend, can I legally fight him?
I think you should just be straight up honest. Tell her that you don't wish to be in contact with her much anymore, and that she needs to accept your boundaries. I know it'll probably be nerve-wracking to do so, but if that's how you feel, she should know.

UNITED STATES / OCT 26, 2015 11:09 AM EST

in response to: My mother sent me a text saying why didn't I celebrate Mother's Day with her this year. If that ugly cow didn't produce a Downs Syndrome freak of nature, and make my teenage years a living nightmare, then maybe I might respect the сunt. But no, she had to fart out a drooling Autard. What should I do to let her know she is not relevant in my life anymore?
I don't know. I wouldn't trust them anymore and would leave. Don't know how my bf deals with me cause I'd be gone if I was him.

/ OCT 24, 2015 1:39 PM EST

in response to: Is it possible to have a relationship without trust? For example, if you are starting to question someone, even when they might be telling the truth, because you no longer trust them - is the relationship able to be saved? How do you get over someone lying to you many times and still be able to trust their word?
I took your advice. I forgot to revise for the test, forgot to go to the test. Now I am so laid back I could't give a fuk about anything anymore. I like it like this. I'm going on welfare and drugs.

UNITED STATES / OCT 23, 2015 10:21 AM EST

in response to: How can i relieve stress?
It doesn't matter what I do anymore, or how I try to correct sh*t!! 😩😩 You all have already labeled me an attention whore/slut.... Am not a wore!! I am not a slut!! 😑😑😑😠😫

UNITED STATES / OCT 21, 2015 10:30 PM EST

in response to: Haha, yer all mad at me... 😝
By the way, it is tempting to use local highway construction as a means of disposal- put the body in the gravel bed the day before the concrete is poured. Resist at all costs. They don't build roads worth a damn anymore and they may be digging it back up within a couple years and the trace evidence will still be viable.

UNITED STATES / OCT 21, 2015 10:11 AM EST

in response to: can I kill my mum for no reason?
I know what I'll do! I never sleep well anymore, so I'll walk, finally, tonight... I haven't walked yet... like at all... I'll motivate my self to walk by redoing me makeup... Hopefully this will help me sleep well, I'll walk till I'm exhausted, then get up at a normal, healthy hour and do my homework... πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† yay!

UNITED STATES / OCT 20, 2015 9:01 PM EST

in response to: I'll chill for a lil then do me homework then my nails... 😝
Also, don't call me Hun anymore. I only called you that a few times cause it reminded me of the name Attila the Hun... Like you. 😝

UNITED STATES / OCT 19, 2015 9:57 PM EST

in response to: Jazzabella was sleeping with me, as usual, last night.... Well, let me tell you, she was farting so much, I woke up thinking she pooed in my bed! 😝
« Previous | Next »