turn on moderation 
20729 answers matching: believe
new search
Yeah, yeah. Sure you are. We'll believe that when it snows in the middle of July in the middle of the Sahara desert.

UNITED STATES / APR 13, 2015 3:32 PM EST

in response to: Oh! I'm going to be giving these silly sites a rest.... so boring and lame!
her slogan can be "change we can believe in"

UNITED STATES / APR 10, 2015 2:29 PM EST

in response to: Hillary Clinton to announce presidential campaign on Sunday!
I think it's because I told her about those smart TVs where they were like "this device can record your private conversations" and she took it to mean "I believe I'm being monitored through the TV."

UNITED STATES / APR 10, 2015 12:41 PM EST

in response to: I tried to become interested in the news... found that conspiracy forums were great for reading about breaking stories... started talking to my mother about stuff I saw on conspiracy sites, just in conversation. Now she keeps talking to me as though I'm schizophrenic.
I don't believe in that crap.

UNITED STATES / APR 8, 2015 5:02 AM EST

in response to: what is your favourite astrological sign?
Santa is real and I don't believe in fairies.

UNITED STATES / APR 4, 2015 11:29 PM EST

in response to: If Santa isn't real, what about the Tooth Fairy?
Only an idiot would believe in those

UNITED STATES / APR 3, 2015 4:35 PM EST

in response to: Who here believes in ghosts or physics?
Yes I believe in global cooling and i have a nice feeling when this global cooling is in summers. Know more about it at airdexinc.com

UNITED STATES / MAR 20, 2015 7:34 AM EST

in response to: Do you believe in global cooling?
(the joke is sick) ^ His mother was of Jewish descent. His father was German. He denounced his mother and all that she believed in. He was psycho lunatic.

UNITED STATES / MAR 19, 2015 6:35 AM EST

in response to: How do you get a Jewish girl's number? Look on her arm. ISRAEL/Mar 17, 2015 08:07 AM
I don't believe in any of that technology stuff.

UNITED STATES / MAR 18, 2015 2:08 PM EST

in response to: Can you live without your phone?
I tend to believe him rather than soh.

UNITED STATES / MAR 14, 2015 9:52 PM EST

in response to: Ew, he is so small and smelly! His lil wenis... sooo gross. :(
I can't believe he is only 55 years old. I thought he was at least 10 years older than that.

UNITED STATES / MAR 7, 2015 9:36 PM EST

in response to: steven beercock English as a Second Language Teacher Male, 55 Years|ENNA, Italy Member since: Nov 21, 2008 Details courtesy of WizIQ. Can't believe anyone paid that twat to teach them
I believe it. Just check out how those *over there* adore his paintings that look like something a 5 year old has done.

UNITED STATES / MAR 7, 2015 11:42 AM EST

in response to: steven beercock English as a Second Language Teacher Male, 55 Years|ENNA, Italy Member since: Nov 21, 2008 Details courtesy of WizIQ. Can't believe anyone paid that twat to teach them
Youre a fcuking idiot if you truly believe that. ;)

UNITED STATES / MAR 4, 2015 9:20 PM EST

in response to: I can ~boink~boink~boink if I wanna!
I've heard that it is but I don't believe in ghosts.

UNITED STATES / MAR 3, 2015 5:18 PM EST

in response to: Is the JFK car haunted?
I would believe that she did.

UNITED STATES / MAR 3, 2015 12:16 PM EST

in response to: 100 Pia's cunt...stuffed with cat hit....yummy....me likes :) ........ Soh ( ID-263 ) UNITED STATES/Mar 01, 2015 09:34 AM Fućk off back to GP you bipolar bitch
It's all media fed propaganda to make you believe what they want you to believe.

UNITED STATES / FEB 25, 2015 2:43 PM EST

in response to: Is beauty more important than brains? Why can't people see pass physical appearances?
I can't believe Esther married the same dude that beat the crap out of her. But she did. So sheltered the bitch didn't have a clue in real life.

/ FEB 24, 2015 9:37 PM EST

in response to: Amish Mafia has gotten worse!
Do you believe in cunts?

UNITED STATES / FEB 24, 2015 7:56 AM EST

in response to: Do you believe in demons?
You believe this crap?

UNITED STATES / FEB 22, 2015 10:21 PM EST

in response to: i need help. im a girl, and i like a girl. (yes im bisexual im sorry if ya have a problemmm.) so anyways, she used to like me when i had a boyfriend, but i wasnt gonna break up with him. so anyways, now she likes another girl and im jealous af. also im shy..? wtf do i do?!!
I do believe I am correct! The white is nice, btw... I never drink. It's in the fridge, chilling. I may have some later. :)

UNITED STATES / FEB 15, 2015 10:53 PM EST

in response to: Red stays out, and white goes in the fridge... no?
« Previous | Next »